Blommig klänning

En ny klänning med ett mönster som jag inte har använt tidigare. Det är en klänning som både har knappar på axlar och bak på ryggen. Den är helfodrad med ett enfärgat turkost foder och har en röd stickning i övre kanten och kantband i den nedre. Jag tycker att den blev rolig och jag gillar det tyget i kombination med rött. Jag har ett överflöd av knappar så det är bara att bre på! Den här klänningen är i storlek 62cl.
Det blir väldigt mycket smått men nu har jag faktiskt klippt ut klänningar i större modeller.
Jag går även och funderar på om jag skulle ta och testa att sy ett par vantar. Jag var på loppis i går i Hedared och det fanns mycket stuvbitar att köpa. Jag handlade ett par vävda tyger men även lite mjuk trikå och fleece.
Men här kommer i alla fall bilden på klänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0