Datorproblem naturligtvis

Snart ska det minsann bli mer fart på den här bloggen. Jag har nämligen haft lite lagom trevliga datorproblem vilket har gjort att jag inte har kunnat uppdatera och lägga ut bilder som jag har velat. Men jag har några alster som jag ska lägga ut till allmän beskådan bara jag har fått sytt på mina knuffodragenlappar och fotat dem.

Molly gillar nog att vara i mitt syrum för hon vaknar inte av symaskinerna. Det är ju lika bra att vänja henne från början! Alma är på Sardinien just nu så det har varit mer än lugnt hemma. Men på tisdag är hon tillbaka och då blir det fullt upp igen. Hon tyckte att de hade väldigt god mat där för hon är pastoman och sedan är det nog inte fel med ett dopp i det blå eller två. Jag måste erkänna att jag är lite avis för det är ju inte det bästa vädret här hemma just nu. Men tydligen skulle det komma in någon spansk värme i detta land men det får framtiden utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0