Mitt fynd

Jag måste bara visa upp mitt senaste fynd eftersom jag är så nöjd med det. Jag hittade en annons på blocket där det var en kvinna som sålde mönster. Det är ett flertal mönstertidningar från 80 och 90-talet, 60 och 70-tals barnmönster från stil och diverse annat som är bra att ha. Det är ca 7 kg mönster totalt i lådan och de kostade endast 200 + frakt. Vissa av barnmönstren som är med i lådan gissar jag skulle kunna gå på 50 kr på tradera. Det är helt enkelt en riktig guldgruva som jag har fått tag på. Och inte nog med det så var hon som jag köpte dem av riktigt trevlig och jag fick ett fint personligt brev med i kartongen.
En annan helt lysande sak är att min kära gubbe har hjälpt mig att sätta upp de här armaturerna i mitt syrum så nu har jag alltid bra ljus när jag ska pyssla. Kolsvart ute och helljust inne. Helt perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0