Stadstripp till Borås

Idag begav jag mig på en liten stadstur till den stora staden Borås. Jag gick först till Husqvarnabutiken för att fråga efter nålar till min industrimaskin. De hade tyvärr inga så jag får åka till en affär jag fick tips om en annan dag. Den dagen får bli en dag som befinner sig inom en snar framtid för jag kommer nog inte klara mig utan den maskinen särskilt länge ; )
Efter det besöket så var jag i en Borås fabriksbutik för tyger. Där köpte jag en bra bit vaxduk som jag ska häfta fast på en skiva som agerar skötbord som ligger på badkaret. Eftersom jag behövde en bredare bit än bredden på tygrullen så fick jag köpa det åt andra hållet. Det betyder att jag får en bra bit för mycket tyg. Det som blir över får bli haklappar har jag tänkt. Kanske att det blir ett par sådan i kväll om det hinns med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0