Babybrallor och en Alma framför kameran

I går kväll så kom jag på att jag hade en bit mudd över som jag ville använda till något. Jag tyckte att den passade väldigt bra ihop med ett tyg som jag köpte för ett tag sedan. Det är ett vävt lite tunnare tyg så jag kom fram till att de skulle passa bra till ett par brallor. Tyvärr så fick jag sprätta upp midjemudden en gång för att jag trodde att jag hade kommit på en lysande idé om hur jag skulle sätta fast den men det visade sig att den inte var så lysande som jag hade trott. Andra gången blev det mycket bättre och snyggare. Jag tycker att det är svårt att veta hur lång mudd man ska ha för att den ska bli lagom i midjan. Man vill ju inte ha för vida byxor så att bebisen tappar dem. Jag tar gärna mot tips om hur man ska tänka. Skriv i så fall en kommentar under inlägget.
Så här blev resultatet: 
Alma gick med på att fotas lite idag. Hon har på sig en klänning som mäter storlek 98 cl. Tyvärr så har det varit väldigt dåligt väder i dag så jag fotade lite inne med en inte alltför smickrande bakgrund. Med otålig Alma är det svårt att få till några riktigt bra foton. Men jag tycker att hon var riktigt fin i klänningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klänningen är superfin, men det är ju svårt att bräcka modellen.. Hon är verkligen gudomligt söt!! Lycka till med produktionen av mer kläder samt den nya bäbisen! :-)



KRAM / Emma

2010-08-01 @ 09:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0