Brallor av plast

Jag hittade ett fyndställe när det gällde snedslå idag. Två kronor för tre meter var priset. Inte dyrt alls. Men jag ska ringa en grossist i morgon och höra vad de tar bara för att det är intressant att veta.
Jag och Alma vandrade runt på lite loppisar idag och hittade en del tyg. Vi var bland annat på en utförsäljning i Frufällan och där sålde de överblivna tyger från 70-talet. Tyvärr var det inget som tilltalade mig för alla tyger var syntetiska i någon slags polyester. Det skulle vara samma sak att sätta på sig en plastpåse som att kliva i ett par brallor med ett sådant material. Men på den tiden kanske det var hett och inne så att man inte tänkte på att det var ett så knasigt material...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0