Diverse nya klänningar

Idag har jag fotat det som jag har sytt senast. Fjärilsklänningarna med lång ärm är samma modell som jag har sytt tidigare och även lagt upp här i bloggen men de är något längre. De har storleken 68 cl. Fjärilsklänningen utan ärm är i storlek 62 cl och så även den röda klänningen. Fjärilsklänningen blev söt med den stora fjärilen mitt fram. Det ger en bättre effekt av det tyget. Tyget är mörkbrunt men det ser nästan svart ut på bilderna.
Jag blev väldigt nöjd med den röda för jag sydde den på ett lite annorlunda sätt mot jag har gjort tidigare och det blev väldigt snyggt. Det tyget köpte jag för ett par dagar sedan på en loppis och det har varit en duk tidigare. Fjärilstyget är nyköpt av mig men för ca tre år sedan. Snedslån har jag köpt på loppis och på outlet.

Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack, snälla du! :D

2010-07-07 @ 13:02:53
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0