Loppis på Rotundan i Hindås

Loppisbesöket på Rotundan i Hondås resulterade i en rad tyger. Det blev mycket rutigt och randigt och inte 70-talsmönstrat som jag är mest intresserad av för det fanns det helt enkelt inte till salu. Men de tygerna jag fick fatt i kommer att vara ett perfekt komplement till de mönstrade tygerna jag redan har så jag är nöjd ändå. Jag fick dessutom fatt i tre stycken bäddsätt som är sytt på 70-talet och jättesöta. Samma person sålde även "äkta" retro förklädesklänningar men de köpte jag inte trots att jag var sugen. Men hade jag vetat att bebis i magen var tjej så hade jag slagit till direkt men nu kan det ju lika gärna vara en kille så då kändes det lite onödigt. Dessutom så har jag ju en hel del klänningar hemma på lager redan.
Jag köpte även sex meter tyg för 40 :- som kommer från IKEA. Det var två längder på tre meter vardera och perfekt till gardiner till Almas sovrum och lekrum. Jag sydde klart dem i dag och har även fixat gardiner till två andra rum. Därmed så har alla rummen fått gardiner efter tre år utan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0