Gradering som ser ut som en fästing

I dag har jag inte sytt något alls utan suttit i skolan hela dag med graderingsarbete av hundtäckena vi håller på att ta fram för examensarbetet. Det är riktigt roligt att greja med programmet när man fattar hur man ska göra. Det är bara att det är väldigt lurigt att gradera ett plagg för ett djur som ser så olika ut i olika storlekarr. Nu är inte graderingen klar men den största storleken har just nu mest formen av en fästing...
Vi var på verktygsboden idag för att inhandla en pelarborrmaskin men jag följde mest med för att inhandla askar till mina knappar osv men jag får nog köpa några till för jag hade visst lite fler knappar än jag trodde...
I morgon blir det loppis på Åhaga och jag hoppas att någon säljer något fint tyg eller mönster eller liknande. Det är ju inte det att jag har lite mönster utan det är liksom bara roligt att ha ännu fler. Speciellt STIL-mönster från 60-70-talet för de har så fina barn tecknade på framsidan. Jag återkommer nog med ett par foton på dem jag har någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0