Segt med sy och beställning

Det går lite segt med syendet just nu. Det enda som är gjort under dagen är att dela upp alla lappar i högar om elva så att det är lätt att veta vilka som ska sys ihop senare. Men det är endast pga tidsbrist.
Nu är det bara två veckor kvar av skolan så sedan kommer jag att ha helmycket tid vilket kommer bli riktigt skönt. Jag får väl helt enkelt flytta upp Almas pysselgrejer till mitt syrum så att vi kan pyssla ihop.
Jag har nu fått ett beställningsjobb från en vän.. Det låter helt klart finare än vad det är. För ett par kafékanelbullar ska jag sy en påse a´la gympa i fult tyg som ska innehålla ett spritkök under en resa. Allt för lite bullar.. (hoppas många)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0