Skola i morgon

I morgon ska jag till skolan! Det ska bli roligt och Molly får hänga med i sin manducasele. Jag ska göra ett par labbar i färglära som innebär att jag ska sitta och måla och pyssla. Dvs ganska roligt med andra ord. Jag saknar faktiskt skolan en del men det känns samtidigt bra att jag har gjort klart kandidatutbildningen. Förutom färgläran som jag missade en del av eftersom jag gick och bröt benet för ett år sedan ganska exakt. Nu kan jag välja en massa kurser som känns roliga och skolan har inga måsten längre. Jag tänkte söka någon kurs till våren i fall att jag känner då att det hinns med.

Det har kommit in en beställning som inkluderar två stycken klänningar så det ska jag fixa med i kväll om lillfis somnar i tid : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0